Saturday, January 28, 2012

helpless..

first time write 3 post within 1 day..
feel so helpless and useless..
cant believe that everything is gone..
argue? haizzz..
how good if all of this just a nightmare..
wish i can wake up and back to your side..
dont know why..our relationship become like this..
i try to explain but all is just become misunderstanding..
would be any wrong on my explaination..?

会不会是我说错话了..
你才会误解我的意思..
我知道..我很笨..
常常做一些事来惹你生气..
是我还长不大吧..
有些事在我的角度来看是没什么..
可是我却没有站在你的立场想..
太自私了吧..
今天不知道哭了多少次..
一直骂自己..还拿自己的胃来赌气..不吃饭..
只靠药来止痛..让你知道了你会更不想理我吧..
听我说..
我真的没有要玩你的意思..
我玩不起..
或许你不会原谅我了吧..
but what i want to say is..i am still love you..i swear..

No comments:

Post a Comment